Fuuuuuuck Youuuu SJ
Tack för att du har kontaktat oss.
Vi beklagar den försening som uppstod i samband med resan 2010-02-05.
När du reser med SJ har du rätt till ersättning om du blir försenad under resan. Garantiåtagandet gäller endast försening på SJ-sträcka och omfattar inte eventuell resplusdel av biljetten. För att ersättning ska utgå måste förseningen vara enligt nedan;
- 60 - 119 minuter ersätts med 25 %
- Mer än 120 minuter ersätts med 50 %
Då ersättningsbeloppet understiger 30 SEK utgår ingen ersättning för denna biljett.
Vi beklagar det inträffade i samband med din resa och hoppas att dina resor med SJ kommer att fungera bra framöver.
Med vänlig hälsning
SJ AB
Jag hade två resor till att anmäla men kunde inte komma in på sidan då, så därför har de dröjt. Efter det här mailet tänkte jag gå in och anmäla de två andra resorna samma dag.. eftersom det stod att man inte får ut under 30 kr på ENKEL RESA. Och de andra två var ju tur-retur.
Mer en principsak såklart, 30kr är inte så mycket att tjaffsa om, men 30kr på många människor,, inte konstigt att SJ tjänar pengar trots att folk inte vill resa med dem..
I vilket fall.. så fungerar åsklart inte hemsida idag igen. "Försök lite senare". De va ju en jävligt bra affärsidé dom har. Att inte låta kunderna få en chans att klaga. De blundar för allt.
Jag svarade istället på mailet att ja krävde att få ersättning för de andra två resorna. Hoppas.
Nu är ja väldigt trött här framför datorn.. håller på med min marknadsplan åt The Body Shop. Ska vara klar på måndag!! Och på typ torsdag ska två andar arbeten vara klara i den andra kursen.. Wish me luck...!